B2B marketing
"Chci firmy inspirovat a ukázat jim, že holistický přístup a správně definovaná a realizovaná marketingová strategie, jsou základem pro dlouhodobý firemní růst a dosažení cílů."
Jak na úspěšný B2B marketing ?
Cílem B2B marketingu je porozumět potřebám a obavám jiných podniků a efektivně komunikovat hodnotu vašich produktů nebo služeb způsobem, který tyto potřeby a obavy řeší.
Nabídnuté řešení následně vede k prodeji produktů a služeb a tím tvorbě obratu firmy.
Je nutné si uvědomit, že pro B2B platí jiné marketingové principy, než je tomu v klasické e-commerce, tedy v B2C.
Jedna z největších výzev B2B marketingu je schopnost identifikovat a následně zacílit na správné publikum. Je velice důležité, aby společnosti porozuměly specifickým potřebám a obavám své cílové skupiny a aby jim mohly účinně nabízet konkrétní řešení.
K identifikaci cílového publika a taktiky jejího oslovení slouží marketingová strategie, která je základním stavebním kamenem pro úspěšný marketing.


Leadgen marketing
Cílem leadgen marketingu je generování kvalifikovaných potenciálních zákazníků a jejich následné transformace na reálné platící zákazníky.
Existuje mnoho způsobů a taktik, jak získat a oslovit potenciální zákazníky. Ty kvalitní a dlouhodobě udržitelné jsou založené na vytváření a distribuci hodnotného obsahu a nabídek, které jsou distribuovány obvykle prostřednictvím různých online marketingových kanálů.
Příkladem hodnotného obsahu mohou být:
-
e-booky
-
webináře
-
infografiky
-
případové studie
-
apod.

Samozřejmě stále platí to, že pokud mají mít všechny tyto aktivity pozitivní dopad na cílové publikum, je nezbytné nejdříve realizovat důkladnou marketingovou strategii, díky které získáte odpovědi na to:
-
kdo je vaše cílové publikum
-
jakým způsobem ho oslovit
-
jak postupně toto publikum transformovat na dlouhodobé platící zákazníky.