Digitálnímu marketingu, strategiím, poradenství a businessu se úspěšně věnuji více než 13 let. Začínal jsem v době, kdy měla většina lidí tlačítkový mobilní telefon a pojmy jako responzivní web, automatizace, machine learning apod. v oblasti marketingu neexistovaly. Odžil jsem si tedy celou důležitou etapu vývoje digitálního marketingu, díky čemuž dokážu lépe predikovat, kterým směrem se bude vývoj ubírat.

Námořníkovi, který nezná svůj směr, je každý vítr dobrý
JSEM STRATÉG
„Všichni muži vidí taktiku, kterou dobývám, ale to, co nikdo nevidí, je strategie, z níž se vyvíjí vítězství."
Sun-C'

Ve své praxi jsem absolvoval více jak 2 500 klientských schůzek, vedl jsem přes 50 workshopů na téma marketingová strategie, spolupracoval jsem s mnoha klienty od menších projektů až po velké korporáty, 7 let jsem kontinuálně v pozici C-levelu.
Jsem posedlý nutností posouvat se vpřed a nestát jen na místě. Ochotu jít vpřed a pracovat jak na projektu, tak i na sobě, vyžaduji i od klientů.
Očekávejte ode mne:
-
maximální úsilí při dotahování vytyčených cílů
-
(nepříjemnou) upřímnost
-
otázky, otázky a zase otázky
-
férovost a partnerství
Mé silné businessové stránky jsou:
-
dokončování věcí
-
nalézání způsobů, jak vylepšovat systémy o provozní strategie
-
zjednodušování věcí
-
zdokonalování projektů
-
věnování pozornosti detailům
-
sběr dat
Nejvíce mi svědčí, když mohou hledat způsoby, jak věci vylepšit. Velmi rád "něco kutím a rozebírám" a poté to sestavují zpět novým a lepším způsobem. Exceluji při dokončování věcí.
Necítím se dobře v chaotických nebo zpolitizovaných situacích. Je pro mě přirozené vnášet řád do chaosu a nastavovat důvěryhodné a otevřené prostředí.
V rámci řešení situací preferuji brainstorming a zkoumání možností pomocí vizuálních pomůcek a diagramů. Moji nejpřirozenější komunikační metodou je sdělovat informace novými a zajímavými způsoby. Je pro mě důležité, abych měl čas se na svou prezentaci dostatečně připravit.
