Ve středu 2.3. proběhl první díl z Akademie Strategického marketingu. Cílem je edukace o tématu Strategického marketingu a také chci předat informace o tom, jak vést firmu a marketing k dlouhodobému růstu.

O akademii
Začátek 21. století je spojený s rychlým nástupem internetu, vytvořením nového e-commerce trhu, globalizací a rostoucí konkurencí. Dění na trhu neustále nabírá na obrátkách a ani v roce 2022 nemá v plánu zpomalit. To vše má samozřejmě zásadní dopad i na zákaznické chování, na prodejní a reklamní platformy i legislativu.
Proto se ve firmách čím dál víc skloňuje téma “strategie”, jelikož se ukazuje, že strategické řízení se stává nezbytnou součástí všech společností, které chtějí dlouhodobě růst.
Samostatnou kapitolou jsou zákazníci, kteří dnes očekávají od firem více než jen výhodnou cenu. Chtějí:
výborné služby,
rychlou logistiku,
pozitivní zákaznickou zkušenost,
brand, se kterým se budou moci identifikovat,
ekologickou odpovědnost.
Aby firmy dokázaly tyto nesnadné požadavky obsáhnout, mění se často jejich vnitřní struktura, ve které vzniká spoustu nových pozic na C-levelu. Jedna z těch, na kterou jsou dnes kladeny obzvlášť vysoké požadavky, je pozice CMO. Od marketingového ředitele se obvykle očekává, že nastaví firemní i marketingovou strategii, která povede ke splnění firemních KPI.
Jak probíhá akademie?
Na Akademii strategického marketingu vás čeká série pěti webinářů, každý týden 40 - 60 min, během kterých se naučíte, jak nastavit firemní a marketingovou strategii, která povede k úspěšnému naplnění vizí a dosažení businessových cílů. Webináře na sebe navazují, ale fungují také samostatně. Můžete si zakoupit celou Akademii pěti na sebe navazujících školení, nebo navštívit pouze vybraná témata podle vašeho výběru.

Co se na Akademii dozvíte?
Proč řídit firmu a její marketing strategicky? A co to vlastně v praxi znamená? Proč se vyhýbat krátkodobým marketingovým řešením a nechovat se jako křeček v kolečku? Na Akademii se dozvíte vše potřebné pro to, aby vaše firma začala systematicky růst.
1) Proč řídit firmu strategicky
Co je to firemní strategie?
Čím se liší firemní a marketingová strategie?
Jak vytvořit firemní strategii?
Jak implementovat strategii do praxe?
2) Jak vytvořit business plán
Jak definovat vlastní „proč“?
Jak poznat svoji konkurenci?
Jak sestavit business plán?
3) Jak poznat svého zákazníka
Proč není cílová skupina to samé co persona?
Jak zmapovat zákaznickou cestu?
Jak si sestavit marketingový mix?
4) Jak strategie zlepší zákaznickou zkušenost
Co ovlivňuje zákaznickou zkušenost?
Jak zvýšit CLV (Customer Lifetime Value)?
Jak cookie policy ovlivňuje zákaznickou zkušenost?
5) Jak budovat brand v online prostředí
Jak si definovat brand?
Jak konkrétně brand budovat?
Jak vybrat vhodné brandové kanály?
Pro koho je Akademie vhodná?
Majitelé firem, CEO, CMO, marketingoví specialisté a všichni, kteří si chtějí rozšířit kompetence a znalosti ve strategickém marketingu.