
Jednou z klíčových úloh marketingu ve firmách je, aby pomáhal plnit celofiremní cíle. Ty bývají ve většině případů spojené s:
-
obratem firmy
-
ziskovostí
-
podílem na trhu
-
známosti značky
Nástrojem, který pomáhá v plnění těchto metrik, jsou jednoznačně leady. Marketingová strategie, která nedokáže vytvořit účinný systém na dlouhodobé získávání leadů, je neúspěšná. Jedním z důvodů, proč je marketingová strategie není úspěšná je to, že se v marketingu nepracuje se zákaznickou cestou.
Setkávám se s tím, že zákaznická cesta je v B2B i retailu podceňovaná a důsledně se s ní nepracuje. Je vždy úlohou zkušeného stratéga, aby dokázal zmapovat zákaznickou cestu a postupnou optimalizací nastartovat lead generation marketing.

Jste v situaci, kdy:
-
Firma neplní své výkonnostní cíle?
-
Nechodí vám poptávky?
-
Chcete nastartovat firmu k růstu?
-
Chcete si zvýšit podíl na trhu?
-
Chcete, aby byla firma úspěšná?
Připojte se ZDARMA na webinář a já vám prozradím, jak díky mapování a optimalizaci zákaznické cesty získáte nové leady a zákazníky a budete snáze plnit celofiremní cíle.

O mně:
-
Jsem Google Certified Trainer pro B2B leadgen marketing & Retail
-
14 let v marketingu
-
11 let v digitálních agenturách
-
8 let v C-level
-
3 roky mentorství digitálních projektů
-
100+ úspěšně realizovaných strategií
-
50+ realizovaných strategických workshopů
-
Spolupráce s klienty z B2B i e-commerce
Praktické informace:
-
Webinář se uskuteční 23.3.2023 ve 13.hod
-
Webinář je Zdarma
-
Je vhodný pro majitele firem, CxO's, marketéry
-
Link na webinář vám přijde do mailu
-
Odhadovaná délka je 60 min.
-
Součástí budou i odpovědi na otázky.
-
Nepotřebujete žádnou přípravu.
-
Stačí pouze notebook a kvalitní internetové připojení.