Školení a workshopy

Realizace školení a workshopů je běžnou součástí mé profese marketingového a businessového stratéga. Mohu pro vás, váš tým nebo firmu realizovat školení na témata týkající se marketingu a design-thinkingu.​

Grafika web (1).png

Jak workshop probíhá?

Moje školení jsou vedena workshopovým způsobem. To znamená, že účastníky vtahuji do průběhu školení a nenechám je jen pasivně poslouchat přednášku.

Při workshopu se snažím o interakci s účastníky tím, že je pozitivně nutím k diskuzi a dávám jim úkoly, které v průběhu workshopu plní. Tím si upevňují nově získané znalosti.

Navíc úkoly, které v průběhu workshopu plní, jsou tematicky zaměřeny na jejich firmu. Takže na konci workshopu si odnáší např. první vlastní návrh marketingové strategie nebo třeba business plánu.

Počet účastníků workshopu je vždy limitovaný, ideální počet je do 10-ti účastníků, což umožňuje vzájemnou dynamickou interakci

Nabídka workshopů:
1.jpg

Jak vytvořit marketingovou strategii

2.jpg

Jak na B2B leadgen marketing

3.jpg

Design - thinking prakticky

4.jpg

Jak na design zákaznické cesty

Grafika web (2).png

Workshop: Design - thinking prakticky​

Cílem workshopu je seznámit účastníky s metodou design-thinking a přes konkrétní úlohy je naučit využívat tuto metodu dizajnování v praxi. Workshop je určený všem, kdo se o design-thinking zajímá. Poptat volné termíny

Workshop: Jak na design zákaznické cesty

Zákaznická cesta je velice důležitá část marketingové strategie bez ohledu na to, zda se jedná o B2B či B2C sektor. Teprve ve chvíli, kdy marketéři pochopí chování své cílové skupiny, mohou vytvářet strategii k jejich oslovení. V průběhu workshopu si každý účastník definuje zákaznickou cestu pro svoji vlastní firmu a cílové publikum. Poptat volné termíny

Workshop: Jak vytvořit marketingovou strategii

 

Účastníci se na workshopu naučí, co je podstatou firemní a marketingové strategie a samozřejmě způsob, jak si navrhnout vlastní strategii. Její základ si účastníci vytváří v průběhu workshopu. Obsahově je workshop vhodný pro klienty z B2B i e-commerce. Poptat volné termíny

Workshop: Jak na B2B leadgen marketing

Workshop je obsahově zaměřený na tvorbu leadgen marketingové strategie v B2B. Tedy takové strategie, jejíž cílem je dlouhodobé získávání kvalitních leadů (poptávek) v prostředí firemních zákazníků. 

Poptat volné termíny

Grafika web (3).png