Workshop
Každou spolupráci s klientem začínám společným workshopem. Cílem je, abychom společně našli odpovědi na rozsáhlý soubor otázek, které následně formují budoucí strategii.
Workshop se skládá ze 3 částí:
1. úvodní call (1h)
2. první část společného workshopu (2-3h)
3. druhá část společného workshopu (2-3h)
1. Úvodní call
Tématem je základní zmapování aktuální situace ve firmě z pohledu výsledků, vnitrofiremní nálady, nedostatků apod. Tyto informace mi pomáhají následně v přípravě workshopu na míru klientovi.
.png)
2. První část workshopu
.png)
V této části se workshopu účastní lidé z boardu a případně i další zaměstnanci, kteří se podílí na rozhodování.
Tématem jsou:
-
směřování firmy
-
firemní filozofie
-
business cíle a očekávání
-
konkurence
-
příležitosti a hrozby
-
interní procesy
-
firemní kultura
-
apod.
Tento workshop je i příležitost pro board firmy, aby mohl sladit jednotlivá očekávání i postoje k vývoji firmy.
3. Druhá část workshopu
Tato workshopová část je orientovaná směrem do marketingu. Cílem je, abychom našli odpovědi na to, kdo jsou naši zákazníci, jak se chovají a kde se s nimi můžeme potkat.
Hlavní témata jsou:
-
zákazníci
-
persony
-
zákaznická cesta
-
zákaznická zkušenost
-
apod.
.png)
.png)
Dokument Strategického marketingu
Výstupem workshopu je zpracovaný dokument pojednávající o návrhu Strategie.
Obsahuje např. tyto kapitoly:
-
Business cíle
-
Business plán
-
Srovnání s konkurencí
-
Cílová skupina
-
Zákaznická cesta
-
Marketingová strategie
-
Komunikační mix
-
apod.
Rozsah dokumentu je 20 - 40 stran. Představení návrhu strategie probíhá zpravidla formou prezentace.