Školení a workshopy
Realizace školení a workshopů je běžnou součástí mé profese marketingového a businessového stratéga. Mohu pro vás, váš tým nebo firmu realizovat školení na témata týkající se marketingu a design-thinkingu.
Jak workshopy probíhají?
Má školení jsou vedena workshopovým způsobem. To znamená, že účastníky vtahuji do průběhu školení a nenechám je jen pasivně poslouchat přednášku.
Při workshopu se snažím o interakci s účastníky tím, že je pozitivně nutím k diskuzi a dávám jim úkoly, které v průběhu workshopu plní. Tím si upevňují nově získané znalosti.
Navíc úkoly, které v průběhu workshopu plní, jsou tematicky zaměřeny na jejich firmu. Takže na konci workshopu si odnáší např. první vlastní návrh marketingové strategie nebo třeba business plánu.
Počet účastníků workshopu je vždy limitovaný, ideální počet je do 10-ti účastníků, což umožňuje vzájemnou dynamickou interakci

Aktuální školení

Workshop:
Jak na B2B leadgen marketing
Workshop je obsahově zaměřený na tvorbu leadgen marketingové strategie v B2B. Tedy takové strategie, jejíž cílem je dlouhodobé získávání kvalitních leadů (poptávek) v prostředí firemních zákazníků.

Workshop:
Jak na design zákaznické cesty
Zákaznická cesta je velice důležitá část marketingové strategie bez ohledu na to, zda se jedná o B2B či B2C sektor. Teprve ve chvíli, kdy marketéři pochopí chování své cílové skupiny, mohou vytvářet strategii k jejich oslovení. V průběhu workshopu si každý účastník definuje zákaznickou cestu pro svoji vlastní firmu a cílové publikum.

Akademie strategického marketingu
Na Akademii strategického marketingu vás čeká série pěti webinářů, každý díl 60 - 90 min, během kterých se naučíte, jak nastavit firemní a marketingovou strategii, která povede k úspěšnému naplnění vizí a dosažení businessových cílů. Webináře na sebe navazují, ale fungují také samostatně. Můžete si zakoupit celou Akademii pěti na sebe navazujících školení, nebo navštívit pouze vybraná témata podle vašeho výběru. Více informací o akademii najdete zde
Jak udržet a získat B2B zákazníky
Jak oživit tok poptávek do B2B firem po covidové ráně, která na dlouhou dobu znemožnila osobní setkávání, stejně jako pořádání výstav a veletrhů? Jak o vaší firmě dát vědět světu, i když podnikáte ve velmi specifickém B2B odvětví? Jak si vybudovat marketingový funnel a zajistit si trvalý přísun relevantních leadů?