Workshop

Každou spolupráci s klientem začínám společným workshopem. Cílem je, abychom společně našli odpovědi na rozsáhlý soubor otázek, které následně formují budoucí strategii.

Workshop se skládá ze 3 částí:

1. úvodní call (1h)

2. první část společného workshopu (2-3h)

3. druhá část společného workshopu (2-3h)

1. Úvodní call

Tématem je základní zmapování aktuální situace ve firmě z pohledu výsledků, vnitrofiremní nálady, nedostatků apod. Tyto informace mi pomáhají následně v přípravě workshopu na míru klientovi.

Grafika web (1).png
2. První část workshopu
Grafika web (2).png

V této části se workshopu účastní lidé z boardu a případně i další zaměstnanci, kteří se podílí na rozhodování.

Tématem jsou:

  • směřování firmy

  • firemní filozofie

  • business cíle a očekávání

  • konkurence

  • příležitosti a hrozby

  • interní procesy

  • firemní kultura

  • apod.

Tento workshop je i příležitost pro board firmy, aby mohl sladit jednotlivá očekávání i postoje k vývoji firmy. 

3. Druhá část workshopu

Tato workshopová část je orientovaná směrem do marketingu. Cílem je, abychom našli odpovědi na to, kdo jsou naši zákazníci, jak se chovají a kde se s nimi můžeme potkat.

 

Hlavní témata jsou:

  • zákazníci

  • persony

  • zákaznická cesta

  • zákaznická zkušenost

  • apod.

Grafika web (3).png
Grafika web (4).png
​Dokument Strategického marketingu

Výstupem workshopu je zpracovaný dokument pojednávající o návrhu Strategie.

Obsahuje např. tyto kapitoly:

  • Business cíle

  • Business plán

  • Srovnání s konkurencí

  • Cílová skupina

  • Zákaznická cesta

  • Marketingová strategie

  • Komunikační mix

  • apod.

Rozsah dokumentu je 20 - 40 stran. Představení návrhu strategie probíhá zpravidla formou prezentace.

Poptejte Workshop

Děkui za zprávu